Οποιαδήποτε επιστροφή προϊόντων  γίνεται μόνο κατόπιν τηλεφωνικής συνεννόησης (2106443606) ή αποστολήs e- mail στο [email protected]   

Εξαιτίας της φύσης των ηλεκτρονικών αγορών ενδέχεται να προκύψουν προβλήματα με ορισμένα προϊόντα. Γίνεται προσπάθεια μέσω των αναλυτικών περιγραφών, έτσι ώστε να καλύπτονται όλα τα ερωτήματα που ενδεχομένως να προκύψουν. Τα περισσότερα προϊόντα έχουν δοκιμαστεί από εμάς και έτσι μπορούμε μετά από τηλεφωνική επικοινωνία να απαντήσουμε σε ιδιαίτερες λεπτομέρειες. Ωστόσο παρέχεται η δυνατότητα επιστροφής στις παρακάτω περιπτώσεις:

  • Σε κάθε περίπτωση πώλησης λανθασμένου προϊόντος με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα του Queen’s World.gr
  • Σε κάθε περίπτωση αποστολής προϊόντος κακής ή και ελαττωματικής ποιότητας με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα του Queen’s World.gr

Στις παραπάνω περιπτώσεις ο πελάτης μπορεί να επιστέψει το προϊόν εντός 10 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής μαζί με όλα τα πρωτότυπα έγραφα παραλαβής. Στην περίπτωση αυτή τα έξοδα επιστροφής των προϊόντων στην εταιρεία καθώς και τα έξοδα επαναπροώθησης στον πελάτη βαρύνουν τo Queen’s  World αρκεί να τηρείται ο προτεινόμενος από την εταιρεία τρόπος επιστροφής.  Σε κάθε περίπτωση τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται στην κατάσταση που παρελήφθησαν από τον πελάτη, πλήρη, χωρίς φθορές και στη συσκευασία τους, συνοδευόμενα από όλα τα έγγραφα και τα πρωτότυπα παραστατικά αγοράς. Σε περίπτωση που η επιστροφή δεν πραγματοποιηθεί εντός της ανωτέρω διάρκειας ή δεν πληρεί κάποια από τις απαιτήσεις, το Queen’s World.gr μπορεί να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή και την αντικατάσταση. Εφόσον πληρούνται οι προϋποθέσεις και γίνει δεκτή επιστροφή προϊόντος, ο καταναλωτής δικαιούται να λάβει πιστωτικό σημείωμα ίσης αξίας για αγορά άλλου/ων προϊόντος/ων. είτε να λάβει πίσω το συνολικό ποσό. Εάν η πληρωμή της παραγγελίας έχει γίνει με πιστωτική/χρεωστική κάρτα ή paypal, η επιστροφή του ποσού  γίνεται εκεί, σε κάθε άλλη περίπτωση, η επιστροφή θα γίνει με πίστωση τραπεζικού λογαριασμού που θα μας υποδείξει ο πελάτης.

Επίσης ο πελάτης διατηρεί το δικαίωμα υπαναχώρησης και έχει προθεσμία δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών όπου μπορεί να επιστρέψει το προϊόν.  Σε περίπτωση που η 14η ημέρα πέφτει σε Σάββατο, Κυριακή ή αργία, τότε η προθεσμία επιμηκύνεται έως την επόμενη εργάσιμη ημέρα. Το προϊόν θα πρέπει να συνοδεύεται από το σχετικό αποδεικτικό συναλλαγής (Απόδειξη Λιανικής Πώλησης ή Τιμολόγιο - Δελτίο Αποστολής).  Οι επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο εφόσον τα προϊόντα που ο πελάτης επιθυμεί να επιστρέψει βρίσκονται στην ίδια ακριβώς κατάσταση στην οποία παρελήφθησαν, χωρίς δηλαδή να έχουν αποσφραγισθεί (αφαίρεση προστατευτικής ζελατίνας) ή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία τους. Επίσης επιστροφές/αλλαγές δεν γίνονται δεκτές για προϊόντα που δεν φέρουν ταινία ασφαλείας (lip gloss, mascara, lip liner, eye liner, βερνίκια νυχιών και γενικότερα είδη που έρχονται σε επαφή με το δέρμα για να χρησιμοποιηθούν) για λόγους υγιεινής και προστασίας της υγείας.

Ο αγοραστής μπορεί να επιλέξει

(1) την επιστροφή του προϊόντος & αλλαγή του με ένα άλλο προϊόν ίσης ή μεγαλύτερης αξίας. Σε αυτήν την περίπτωση, το κόστος αποστολής φτάνει στα 6€ καθώς χρεώνονται 3€ για την αποστολή του νέου δέματος και άλλα 3€ για την παραλαβή του παλιού και επιστροφή στην έδρα μας. 

(2) αποζημίωση ίση με το κόστος των επιστρεφόμενων προϊόντων η οποία θα ολοκληρωθεί εντός 5 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία που θα παραληφθούν τα προϊόντα. Εάν η πληρωμή της παραγγελίας έχει γίνει με πιστωτική/χρεωστική κάρτα ή paypal, η επιστροφή του ποσού  γίνεται εκεί, σε κάθε άλλη περίπτωση, η επιστροφή θα γίνει με πίστωση τραπεζικού λογαριασμού που θα μας υποδείξει ο πελάτης.

(1) Διαδικασία αντικατάστασης προϊόντων

Κατόπιν συνεννόησης με το αρμόδιο τμήμα, μας ενημερώνετε με τους κωδικούς προϊόντων που επιθυμείτε να λάβετε, σας ενημερώνουμε για όποιες διαφορές χρημάτων και σας αποστέλουμε τα προϊόντα. Μόλις παραλάβετε το δέμα, δίνετε στον υπάλληλο της μεταφορικής τα προϊόντα προς επιστροφή  (και πληρώνετε εάν υπάρχει, ποσό μερικής αντικαταβολής).

 (2) Διαδικασία επιστροφής χρημάτων

Κατόπιν συνεννόησης με το αρμόδιο τμήμα, καλείτε την Speedex για να έρθουν να παραλάβουν το δέμα σας (τηλ 2107248637). 

Παρακαλούμε πολύ να χρησιμοποιήσετε μόνο αυτήν την εταιρεία καθώς η χρέωση των μεταφορικών είναι δική μας και συνεργαζόμαστε μόνο με αυτήν. 

H διεύθυνση αποστολής είναι: Κατάστημα Queens World, Γκύζη 37-39 Αθήνα, 11474

Στο δέμα σας θα πρέπει να συμπεριλάβετε: το προϊόν και ένα χαρτί με στοιχεία τραπεζικού σας λογαριασμού (Αριθμός λογαριασμού, IBAN, Δικαιούχος)  ώστε να πραγματοποιηθεί η επιστροφή του ποσού . Ο λογαριασμός που διαθέτουμε είναι στην Εθνική τράπεζα  όπου η συναλλαγή φαίνεται άμεσα  ενώ αν διαθέτετε λογαριασμό σε διαφορετική τράπεζα η συναλλαγή είναι εμφανής περίπου σε 2 εργάσιμες (ανάλογα την τράπεζα). Κρατήστε το αποδεικτικό της αποστολής και αν είναι εφικτό από μέρους σας, ενημερώστε μας με την ημερομηνία και τον κωδικό της αποστολής είτε τηλεφωνικώς είτε στο email  . Η επιστροφή του ποσού πραγματοποιείται μέσα σε 1-3 εργάσιμες από την ημερομηνία παραλαβής του δέματος (από εμάς).



ΕΓΓΡΑΦΗ

Έχετε ήδη λογαριασμό;
Κάντε Σύνδεση ή Επαναφορά Κωδικού